![](https://assets-eu-01.kc-usercontent.com:443/65b2eb68-cf8e-0106-94e7-7fcbfbaa6c5e/aebd3b84-18db-46c8-9a0c-f93e03c98c53/11.png?auto=format&w=1140)
Kariéra
v Colonnade
Proč právě Colonnade?
Silné mezinárodní zázemí
Našim vlastníkem je kanadská společnost Fairfax Financial Holding. Na řadě pozic budete mít možnost spolupracovat na mezinárodních projektech.
Moderní kanceláře i home office
S kolegy se můžete setkávat v kancelářích u stanice metra C Pankrác a v rámci většiny pozic využívat i práci z domova.
Benefity
Po zkušební době mají zaměstnanci k dispozici pestrou škálu benefitů. Příspěvek na dopravu a volnočasové aktivity, stravenky, zvýhodněné pojištění pro vás i vaše blízké a další.
Vzdělávání
Po zkušební době zaměstnancům nabízíme možnost využívat plně hrazené jazykové kurzy s rodilým mluvčím, školení a rozvojové programy dle pracovního zařazení.
Firemní akce
Pro zaměstnance organizujeme teambuildingy a vánoční večírek. Utužování kolektivu prostřednictvím neformálních akcí jednotlivých oddělení podporujeme.
Přátelské neformální prostředí
Každý měsíc pořádáme společnou oslavu narozenin a svátků, nabízíme „džínové“ pátky a dog friendly office.
Benefity
- Flexibilní pracovní doba s možností home office
- Stravenkový paušál 150 Kč/den
- Příspěvek na volnočasové aktivity Edenred Benefit
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na doplňkové penzijní spoření
- Výhodné úrazové pojištění
- Cestovní pojištění pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
- Možnost zapojení se do systému nákupu firemních akcií
- Příspěvek na dopravu
- 25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna
- Kanceláře v atraktivní lokalitě s výbornou dostupností (Praha 4 - Pankrác)
- Káva, čaj a ovocné bedýnky na pracovišti zdarma
- Přátelský kolektiv
Pozice, které právě hledáme
Aktuálně hledáme do týmu upisovatelů General Liability nového kolegu/kolegyni se znalostmi z oboru průmyslových rizik se zaměřením na pojištění odpovědnosti. Bude se podílet na rozvoji tohoto produktu a bude zodpovědný/á za přípravu nabídek pojištění pro naše obchodní partnery.
Nejedná se o aktivní vyhledávání a oslovování klientů za účelem prodeje pojištění, tuto činnost mají na starosti naši obchodní partneři.
Náplň práce:
- spolupráce na metodice a rozvoji produktu General Liability;
- správa svěřeného portfolia pojistných smluv;
- příprava nabídek pojištění pro makléře;
- posouzení pojistného rizika a kalkulace dle poptávky pojištění;
- komunikace a udržování dobrých vztahů s obchodními partnery – osobně, telefonicky, e-mailem.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou);
- aktivní znalost anglického jazyka – slovem i písmem;
- zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu;
- všeobecný rozhled, schopnost logického a analytického myšlení;
- uživatelskou znalost práce s MS Office.
- Příjemné vystupování a prezentační dovednosti výhodou.
- Předchozí zkušenost s úpisem pojištění odpovědnosti výhodou.
Do týmu Commercial Lines (Pojištění průmyslu a podnikatelů) hledáme nového kolegu / novou kolegyni na pozici Underwriting Assistant - Senior. Bude se podílet na podpoře týmu upisovatelů průmyslových rizik.
Co vás čeká:
- Administrativní podpora týmu upisovatelů průmyslových rizik
- Příprava smluvních dokumentů
- Příprava reportingu z interních systémů
- Správa pohledávek
- Spolupráce na analýzách pojistných smluv
- Aktivní komunikace s makléři a klienty
- Identifikace příležitostí ke zlepšování firemních procesů a systémů
- Podpora při zavádění nového podnikového systému CRM
- Metodická a procesní podpora kolegů v týmu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Pokročilou znalost MS Excel a Word
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Zodpovědný přístup, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu
- Předchozí praxe na podobné roli v bankovnictví nebo pojišťovnictví podmínkou
Hledáme zkušeného a technicky zdatného Risk Managera s odbornými znalostmi v oblasti požární ochrany. Pokud jste týmový hráč se silnými komunikačními a prezentačními dovednostmi, který je schopen efektivně identifikovat a hodnotit průmyslová rizika, jste náš ideální kandidát. Připojte se k našemu mezinárodnímu týmu a využijte své schopnosti k prevenci ztrát pro naše klienty!
Náplň práce:
- Kontrola průmyslových rizik všeho druhu, kategorizovaná podle stupně nebezpečí a pojištěných hodnot.
- Hlavním úkolem je především identifikace požárního nebezpečí včetně popisu technických prostředků k eliminaci toho rizika.
- Příprava rizikových zpráv v češtině a angličtině.
- Komunikace s odpovědnými upisovateli ohledně hodnocení rizika, doporučení k jeho snížení a dalších pojišťovacích podmínek.
- Spolupráce s dalšími členy mezinárodní komunity inženýrů rizik.
- Poskytování podpory týmu upisovatelů na základě vašich technických znalostí a odbornosti.
- Aktivní rozšiřování osobních znalostí prostřednictvím interního i externího networkingu a účast na školeních a workshopech.
- Setkávání se se zástupci klientů a jejich makléřů; jednání jsou v rozhodující míře v českém jazyce.
- Prevence ztrát je pro naše klienty důležitá a součástí naší profesionální nabídky. Budete zodpovědní za identifikaci, komunikaci a následné sledování doporučení u našich klientů.
- Pravidelná spolupráce a komunikace s makléři a jejich RI.
Požadavky:
- Odborné znalosti v oblasti požární ochrany – praktické zkušenosti v této oblasti výhodou.
- Silný technický background, především se znalostmi v oblasti konstrukcí staveb a orientace se ve strojních a dalších technických zařízeních, podložený univerzitním vzděláním.
- Pozitivní a efektivní komunikace.
- Týmový hráč.
- Silný v budování vztahů a důvěry.
- Organizovanost, zaměření se na dosahování individuálních a týmových cílů a úkolů.
- Silné verbální komunikační a prezentační dovednosti (budete v přímém kontaktu s klienty).
- Používání kritického myšlení jako součást procesu hodnocení rizika.
- Schopnost nést osobní odpovědnost.
- Plynulá znalost angličtiny a češtiny, jak písemně, tak ústně.
- Znalost německého jazyka výhodou.
- Řidičský průkaz skupiny B a vlastní auto nutností.
- Praxe výhodou.
Hledáme produktového manažera/manažerku, který/á bude zodpovědný/á za rozvoj českého Commercial oddělení, napříč jeho týmy, a bude přímo odpovědný/á vedoucímu oddělení Commercial v České republice.
Product Manager - Commercial Lines bude hrát klíčovou roli při podpoře řízení a rozvoje stávajících i nových, inovativních pojistných produktů. Bude spolupracovat s různými týmy (lokálními i mezinárodními) a bude jejich součástí, aby zajistil/a bezproblémové začlenění nových produktů do našeho portfolia.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za průběžnou analýzu produktového portfolia a řízení všech kroků vyplývajících z této analýzy v úzké spolupráci s týmem aktuárů, upisovacími týmy a komunitami upisovatelů napříč zeměmi.
- Dohled nad všemi aspekty vývoje produktů, včetně vyřizování pojistných událostí, zpracování plateb, aktualizací systémů, zlepšování pracovních postupů a dalších. V případě potřeby ve spolupráci s příslušnými odděleními.
- Zefektivnění vývoje produktů - urychlení procesu, uvádění nových a vylepšených produktů na trh v úzké spolupráci s mezinárodními komunitami upisovatelů.
- Identifikace příležitostí ke zlepšení současných produktů/znění, pracovních metod, postupů a procesů.
- Vytváření nástrojů na podporu procesu upisování a zajištění jejich úspěšné implementace.
- Porozumění a fungování v rámci regulačního a obchodního rámce Colonnade, vč. standardů řízení a dodržování předpisů, identifikace rizik.
- Aktivní rozšiřování osobních a týmových technických znalostí a znalostí o daném oboru prostřednictvím interního i externího networkingu, účasti na školeních a seminářích a využíváním dalších prostředků rozvoje.
- Koordinace a zabezpečení obchodů v oblasti soupojištění a zajištění s podporou potřebného technického a obchodního zázemí s cílem propagovat Colonnade.
- Podpora vedoucího Commercial oddělení při realizaci mezinárodních obchodních iniciativ v České republice.
- Aktivní účast na transformaci Commercial byznysu v Colonnade včetně implementace nové IT platformy a veškerých automatizačních procesů souvisejících s transformací underwritingu a zapojení partnerů/zákazníků. Aktivní účast na vývoji a údržbě základních systémů (na bázi Guidewire) a CRM.
- Podpora upisovatelů, aktuárů, administrativního týmu a týmu pro řešení pojistných událostí. Řízení v oblastech pricing, policy wordings a risk appetite.
Požadujeme:
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti komerčních pojistných produktů, silné dovednosti v oblasti produktového řízení.
- Znalost trhu, klíčových konkurentů a produktů, udržování znalostí na aktuální úrovni.
- Porozumění potřebám makléřů a vytváření efektivních řešení (znalost trhu a odvětví).
- Pozitivní a efektivní způsob komunikace.
- Efektivního týmového ducha, schopnost pracovat napříč několika LOB a odděleními, a to jak na místní úrovni, tak v rámci zemí Colonnade.
- Schopnost a ochotu rozvíjet a řídit vztahy s našimi klíčovými obchodními partnery.
- Organizovanost a soustředěnost na dosažení dohodnutých individuálních a týmových cílů a úkolů.
- Silné verbální komunikační dovednosti v anglickém i českém jazyce.
- Prokazatelné výsledky v uplatňování strategického a kritického myšlení.
- Schopnost přinášet a řídit změny, vést ostatní.
- Schopnost převzít osobní odpovědnost.
Hledáme nadšeného/nadšenou specialistu/ku digitálního marketingu, který/á bude plánovat a realizovat projekty a kampaně zaměřené na získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Ideální kandidát/ka by měl/a být spolehlivý/á, komunikativní a organizačně zdatný/á. Připojte se k našemu mezinárodnímu týmu a pomozte nám posouvat věci kupředu.
Náplň práce:
- Společně s kolegy budete plánovat a realizovat projekty a kampaně zaměřené na získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
- Budete pravidelně analyzovat a vyhodnocovat, jak jsou naše projekty a kampaně úspěšné, a připravovat z nich reporty.
- Budete se starat o komunikaci s klienty na sociálních sítích, ve spolupráci s naším marketingovým oddělením a zákaznickým centrem.
- Budete mít na starosti finanční stránku projektů a jejich cíle.
- Práce s databázemi klientů bude vaší denní rutinou. Budete připravovat podklady pro kampaně – definovat cílové skupiny, připravovat produktové nabídky a komunikovat s marketingovým oddělením a Portfolio managerem.
- Budete se průběžně seznamovat s naším produktovým portfoliem a sledovat trendy na pojistném trhu.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, pozice je vhodná i pro absolventy.
- Spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
- Komunikativní a organizační schopnosti.
- Chuť učit se novým věcem a aktivní přístup ke svěřeným úkolům.
- Kreativitu a chuť posouvat věci kupředu.
- Znalost českého jazyka na vysoké úrovni slovem i písmem.
- Středně pokročilou znalost anglického jazyka.
Kontaktujte nás
Pokud vás zaujala některá z otevřených pozic a rádi byste patřili do našeho týmu, zašlete nám svůj životopis na kariera@colonnade.cz. Rádi se s Vámi potkáme při osobním pohovoru.
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Colonnade Insurance S.A., organizační složka, dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle článku 6 odst. 1 písm. a) a článku 7 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“) a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.