Proč právě Colonnade?


Silné mezinárodní zázemí

Našim vlastníkem je kanadská společnost Fairfax Financial Holding. Na řadě pozic budete mít možnost spolupracovat na mezinárodních projektech.

Moderní kanceláře i home office

S kolegy se můžete setkávat v kancelářích u stanice metra C Pankrác a v rámci většiny pozic využívat i práci z domova.

Benefity

Po zkušební době mají zaměstnanci k dispozici pestrou škálu benefitů. Příspěvek na dopravu a volnočasové aktivity, stravenky, zvýhodněné pojištění pro vás i vaše blízké a další.

Vzdělávání

Po zkušební době zaměstnancům nabízíme možnost využívat plně hrazené jazykové kurzy s rodilým mluvčím, školení a rozvojové programy dle pracovního zařazení.

Firemní akce

Pro zaměstnance organizujeme teambuildingy a vánoční večírek. Utužování kolektivu prostřednictvím neformálních akcí jednotlivých oddělení podporujeme.

Přátelské neformální prostředí

Každý měsíc pořádáme společnou oslavu narozenin a svátků, nabízíme „džínové“ pátky a dog friendly office.

Benefity

  • Flexibilní pracovní doba s možností home office
  • Stravenkový paušál 150 Kč/den
  • Příspěvek na volnočasové aktivity Edenred Benefit
  • Jazykové kurzy
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření
  • Výhodné úrazové pojištění
  • Cestovní pojištění pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
  • Možnost zapojení se do systému nákupu firemních akcií
  • Příspěvek na dopravu
  • 25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna
  • Kanceláře v atraktivní lokalitě s výbornou dostupností (Praha 4 - Pankrác)
  • Káva, čaj a ovocné bedýnky na pracovišti zdarma
  • Přátelský kolektiv


Pozice, které právě hledáme


Aktuálně hledáme do týmu upisovatelů General Liability nového kolegu/kolegyni se znalostmi z oboru průmyslových rizik se zaměřením na pojištění odpovědnosti. Bude se podílet na rozvoji tohoto produktu a bude zodpovědný/á za přípravu nabídek pojištění pro naše obchodní partnery.

Nejedná se o aktivní vyhledávání a oslovování klientů za účelem prodeje pojištění, tuto činnost mají na starosti naši obchodní partneři.


Náplň práce:

  • spolupráce na metodice a rozvoji produktu General Liability;
  • správa svěřeného portfolia pojistných smluv;
  • příprava nabídek pojištění pro makléře;
  • posouzení pojistného rizika a kalkulace dle poptávky pojištění;
  • komunikace a udržování dobrých vztahů s obchodními partnery – osobně, telefonicky, e-mailem.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou);
  • aktivní znalost anglického jazyka – slovem i písmem;
  • zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu;
  • všeobecný rozhled, schopnost logického a analytického myšlení;
  • uživatelskou znalost práce s MS Office.
  • Příjemné vystupování a prezentační dovednosti výhodou.
  • Předchozí zkušenost s úpisem pojištění odpovědnosti výhodou.


Do týmu Commercial Lines (Pojištění průmyslu a podnikatelů) hledáme nového kolegu / novou kolegyni na pozici Underwriting Assistant - Senior. Bude se podílet na podpoře týmu upisovatelů průmyslových rizik. 


Co vás čeká:

  • Administrativní podpora týmu upisovatelů průmyslových rizik
  • Příprava smluvních dokumentů
  • Příprava reportingu z interních systémů
  • Správa pohledávek
  • Spolupráce na analýzách pojistných smluv
  • Aktivní komunikace s makléři a klienty
  • Identifikace příležitostí ke zlepšování firemních procesů a systémů
  • Podpora při zavádění nového podnikového systému CRM
  • Metodická a procesní podpora kolegů v týmu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Pokročilou znalost MS Excel a Word
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Zodpovědný přístup, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu
  • Předchozí praxe na podobné roli v bankovnictví nebo pojišťovnictví podmínkou


Hledáme zkušeného a technicky zdatného Risk Managera s odbornými znalostmi v oblasti požární ochrany. Pokud jste týmový hráč se silnými komunikačními a prezentačními dovednostmi, který je schopen efektivně identifikovat a hodnotit průmyslová rizika, jste náš ideální kandidát. Připojte se k našemu mezinárodnímu týmu a využijte své schopnosti k prevenci ztrát pro naše klienty!


Náplň práce:

  • Kontrola průmyslových rizik všeho druhu, kategorizovaná podle stupně nebezpečí a pojištěných hodnot.
  • Hlavním úkolem je především identifikace požárního nebezpečí včetně popisu technických prostředků k eliminaci toho rizika. 
  • Příprava rizikových zpráv v češtině a angličtině.
  • Komunikace s odpovědnými upisovateli ohledně hodnocení rizika, doporučení k jeho snížení a dalších pojišťovacích podmínek.
  • Spolupráce s dalšími členy mezinárodní komunity inženýrů rizik.
  • Poskytování podpory týmu upisovatelů na základě vašich technických znalostí a odbornosti.
  • Aktivní rozšiřování osobních znalostí prostřednictvím interního i externího networkingu a účast na školeních a workshopech.
  • Setkávání se se zástupci klientů a jejich makléřů; jednání jsou v rozhodující míře v českém jazyce.
  • Prevence ztrát je pro naše klienty důležitá a součástí naší profesionální nabídky. Budete zodpovědní za identifikaci, komunikaci a následné sledování doporučení u našich klientů.
  • Pravidelná spolupráce a komunikace s makléři a jejich RI.

Požadavky: 

  • Odborné znalosti v oblasti požární ochrany – praktické zkušenosti v této oblasti výhodou.
  • Silný technický background, především se znalostmi v oblasti konstrukcí staveb a orientace se ve strojních a dalších technických zařízeních, podložený univerzitním vzděláním.
  • Pozitivní a efektivní komunikace.
  • Týmový hráč.
  • Silný v budování vztahů a důvěry.
  • Organizovanost, zaměření se na dosahování individuálních a týmových cílů a úkolů.
  • Silné verbální komunikační a prezentační dovednosti (budete v přímém kontaktu s klienty).
  • Používání kritického myšlení jako součást procesu hodnocení rizika.
  • Schopnost nést osobní odpovědnost.
  • Plynulá znalost angličtiny a češtiny, jak písemně, tak ústně.
  • Znalost německého jazyka výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B a vlastní auto nutností.
  • Praxe výhodou.

Hledáme produktového manažera/manažerku, který/á bude zodpovědný/á za rozvoj českého Commercial oddělení, napříč jeho týmy, a bude přímo odpovědný/á vedoucímu oddělení Commercial v České republice.

Product Manager - Commercial Lines bude hrát klíčovou roli při podpoře řízení a rozvoje stávajících i nových, inovativních pojistných produktů. Bude spolupracovat s různými týmy (lokálními i mezinárodními) a bude jejich součástí, aby zajistil/a bezproblémové začlenění nových produktů do našeho portfolia.

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za průběžnou analýzu produktového portfolia a řízení všech kroků vyplývajících z této analýzy v úzké spolupráci s týmem aktuárů, upisovacími týmy a komunitami upisovatelů napříč zeměmi.
  • Dohled nad všemi aspekty vývoje produktů, včetně vyřizování pojistných událostí, zpracování plateb, aktualizací systémů, zlepšování pracovních postupů a dalších. V případě potřeby ve spolupráci s příslušnými odděleními.
  • Zefektivnění vývoje produktů - urychlení procesu, uvádění nových a vylepšených produktů na trh v úzké spolupráci s mezinárodními komunitami upisovatelů.
  • Identifikace příležitostí ke zlepšení současných produktů/znění, pracovních metod, postupů a procesů.
  • Vytváření nástrojů na podporu procesu upisování a zajištění jejich úspěšné implementace.
  • Porozumění a fungování v rámci regulačního a obchodního rámce Colonnade, vč. standardů řízení a dodržování předpisů, identifikace rizik.
  • Aktivní rozšiřování osobních a týmových technických znalostí a znalostí o daném oboru prostřednictvím interního i externího networkingu, účasti na školeních a seminářích a využíváním dalších prostředků rozvoje.
  • Koordinace a zabezpečení obchodů v oblasti soupojištění a zajištění s podporou potřebného technického a obchodního zázemí s cílem propagovat Colonnade.
  • Podpora vedoucího Commercial oddělení při realizaci mezinárodních obchodních iniciativ v České republice.
  • Aktivní účast na transformaci Commercial byznysu v Colonnade včetně implementace nové IT platformy a veškerých automatizačních procesů souvisejících s transformací underwritingu a zapojení partnerů/zákazníků. Aktivní účast na vývoji a údržbě základních systémů (na bázi Guidewire) a CRM.
  • Podpora upisovatelů, aktuárů, administrativního týmu a týmu pro řešení pojistných událostí. Řízení v oblastech pricing, policy wordings a risk appetite.

Požadujeme:

  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti komerčních pojistných produktů, silné dovednosti v oblasti produktového řízení.
  • Znalost trhu, klíčových konkurentů a produktů, udržování znalostí na aktuální úrovni.
  • Porozumění potřebám makléřů a vytváření efektivních řešení (znalost trhu a odvětví).
  • Pozitivní a efektivní způsob komunikace.
  • Efektivního týmového ducha, schopnost pracovat napříč několika LOB a odděleními, a to jak na místní úrovni, tak v rámci zemí Colonnade.
  • Schopnost a ochotu rozvíjet a řídit vztahy s našimi klíčovými obchodními partnery.
  • Organizovanost a soustředěnost na dosažení dohodnutých individuálních a týmových cílů a úkolů.
  • Silné verbální komunikační dovednosti v anglickém i českém jazyce.
  • Prokazatelné výsledky v uplatňování strategického a kritického myšlení.
  • Schopnost přinášet a řídit změny, vést ostatní.
  • Schopnost převzít osobní odpovědnost.

Hledáme nadšeného/nadšenou specialistu/ku digitálního marketingu, který/á bude plánovat a realizovat projekty a kampaně zaměřené na získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Ideální kandidát/ka by měl/a být spolehlivý/á, komunikativní a organizačně zdatný/á. Připojte se k našemu mezinárodnímu týmu a pomozte nám posouvat věci kupředu.


Náplň práce:  

  • Společně s kolegy budete plánovat a realizovat projekty a kampaně zaměřené na získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
  • Budete pravidelně analyzovat a vyhodnocovat, jak jsou naše projekty a kampaně úspěšné, a připravovat z nich reporty.
  • Budete se starat o komunikaci s klienty na sociálních sítích, ve spolupráci s naším marketingovým oddělením a zákaznickým centrem.
  • Budete mít na starosti finanční stránku projektů a jejich cíle.
  • Práce s databázemi klientů bude vaší denní rutinou. Budete připravovat podklady pro kampaně – definovat cílové skupiny, připravovat produktové nabídky a komunikovat s marketingovým oddělením a Portfolio managerem.
  • Budete se průběžně seznamovat s naším produktovým portfoliem a sledovat trendy na pojistném trhu.


Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání, pozice je vhodná i pro absolventy.
  • Spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
  • Komunikativní a organizační schopnosti.
  • Chuť učit se novým věcem a aktivní přístup ke svěřeným úkolům.
  • Kreativitu a chuť posouvat věci kupředu.
  • Znalost českého jazyka na vysoké úrovni slovem i písmem.
  • Středně pokročilou znalost anglického jazyka.

Kontaktujte nás

Pokud vás zaujala některá z otevřených pozic a rádi byste patřili do našeho týmu, zašlete nám svůj životopis na kariera@colonnade.cz. Rádi se s Vámi potkáme při osobním pohovoru.


Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Colonnade Insurance S.A., organizační složka, dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle článku 6 odst. 1 písm. a) a článku 7 Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“) a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.